A. Priedītis. Krimināli birokrātiskais kolektīvisms

Krimināli birokrātiskais kolektīvisms

“Kriminālais kolektīvs !”

Izrādās, kriminālais kapitālisms ar organizētās noziedzības brīvību un organizēto noziedzību kā valstiskuma pamatu un valstisko institūciju galveno darbības veidu var būt ļoti laimīgs, jo eksistē politiski komfortablos apstākļos. Acīmredzot politiski komfortabli apstākļi ir viena no vēsturiski jaunā un unikālā, un tāpēc pagaidām analītiski ne visai dziļi izprastā un novērtētā kriminālā kapitālisma specifiskākajām iezīmēm. Ar komfortabliem apstākļiem nekādi nevarēja lepoties kapitālisma citi līdzšinējie atzari. Piemēram, valsts kapitālisms, demokrātiskais kapitālisms, sociālais kapitālisms, finansu kapitālisms. Toties LR kriminālais kapitālisms var lepoties pilnā mērā. LKP/VDK nomenklatūras morālo kastrātu politiskā vara aizvadītajos 30 gados ir ērtās ērtībās un tīkamā labsajūtā gozējusies bez mazākā politiskā apdraudējuma. Valdošā kliķe nekad nav saskārusies ar politisko opozīciju. Valdošajai kliķei nekad nav bijusi vajadzība finansēt un tātad arī kontrolēt t.s. sistēmisko opozīciju. Tas politiskais mistrojums, kas sevi dēvēja un joprojām dēvē par opozīciju, faktiski bija un joprojām ir tikai viena no organizētās noziedzības bandām, kuras galvenais mērķis piekļūt valsts budžeta lielajai silei, pie kuras šī banda netiek pielaista. Pēcpadomju Latvijā tāpat nav manīta t.s. nesistēmiskā opozīcija, kuru tradicionāli finansē ārzemju politiskie spēki, ja tiem ir kaut kādas nopietnas intereses attiecīgajā valstī. Pēcpadomju Latvijā ārzemju politiskie spēki visu saņem par velti no vietējās valdošās kliķes kompradoriem un kolaboracionistiem. Latviešu tautas kalpi nav skopi. Ar prieku visu atdod svešajiem.

   Saprotams, kriminālā kapitālisma komfortablo esamību nodrošina konkrēti faktori. Neapšaubāmi, izšķirošais faktors ir Latvijas sabiedrība – latviešu tautas inteliģence un tā LR nācijas daļa, kuru bezmaksas ēdiena baudītājs Rīgas pilī iesaka dēvēt par “līdztautiešiem”. Pēcpadomju gadu desmitos LKP/VDK nomenklatūras morālo kastrātu politiskajai varai ir latviešu inteliģences totāls atbalsts. Neviens politiskais spēks (partija) nekad nav programmātiski deklarējis nepieciešamību likvidēt kriminālo kapitālismu un Latviju veidot kā suverēnu cilvēciski normālu valsti. 2020.gadā mērķi izstāties no ES un NATO formulēja “Tautas varas fronte”, pret kuru latviešu sabiedrībā ir vienaldzīga un arī skeptiska attieksme. Tā, piemēram, 2020.gada rudenī latviešu aprindās un tās medijos daudz dzīvāka interese bija vērojama par gaidāmo Gobzema “Latviešu neliešu partijas” dibināšanu nekā par “Tautas varas fronti”.

   Rīgā laiku pa laikam ir kaut kādas protesta akcijas. Taču tās ir jocīgas akcijas. Latviešu aprindās lielā cieņā ir protesta veids, kuru gribas dēvēt par dekoratīvo protestu. Dekoratīvie protesti parasti ir veltīti kaut kam mietpilsoniski seklam, sociāli maznozīmīgam, kā arī kaut kam antisociālam, anticilvēciskam, antigarīgam, kas, protams, ir visnepatīkamākais. Faktiski dekoratīvais protests ir vienīgais protesta veids, kuru praktizē latvieši. Citi protesta veidi (mītiņi, demonstrācijas, streiki, bada streiki, piketi) aizvadītajos pēcpadomju gados ir bijuši ļoti reti sastopami neskatoties uz to, ka iemeslu bija nesalīdzināmi vairāk nekā, teiksim, padomju laikā.

   Tā, piemēram, “Delfi” rakstīja, ka 2020.gada 19.jūnija “vakarā pie Polijas vēstniecības Rīgā ap 35 cilvēki piedalījās akcijā pret Polijas prezidenta Andžeja Dudas pagājušās nedēļas izteikumiem par lesbiešu, geju, biseksuāļu un transpersonu (LGBT+) kopienu. [..] Šodien pulcējāmies pie Polijas vēstniecības, jo uzskatām, ka Dudas izteikumi ir diskriminējoši pret jau tā mazaizsargātu sabiedrības daļu. Mūsu valstis šajā jomā ir līdzīgās situācijās, tāpēc nolēmām paust solidaritāti ar Polijas LGBT+ kopienu,” sacīja organizācijas vadītāja Selma Levrence.”

   Tajā pašā dienā (2020.g.19.VI) Rīgā bija vēl viena dekoratīvā protesta akcija. Par to informēja “Delfi”, ievietojot arī apjomīgu fotoreportāžu: “Piektdien pie Brīvības pieminekļa norisinājās klimata kustības “Fridays for Future Latvia” akcija “Neatgriežamies pie vecajiem ieradumiem”, lai aktualizētu klimata izmaiņu problēmas. Kustības pārstāvji uzskata, ka tieši pašlaik, kad notiek ekonomikas lejupslīde, ir iespēja daudzas industrijas attīstīt ilgstpējīgi un realizēt pāreju uz ilgstpējīgu un dabai draudzīgu attīstību, tiecoties uz aprites ekonomiku.”

   Latvijā politiskie protesti ir pakļauti fundamentālai tabuizācijai. Latvijā neprotestē pret LKP/VDK nomenklatūras morālo kastrātu varu un tās organizēto noziedzību. Neprotestē pret suverenitātes zaudēšanu. Neprotestē arī pret kovidteroru. 2020.gada oktobra dienās, kad kovidterors uzņēma jaunus absurdus antihumānus apgriezienus, sabiedrības kāda daļa draudēja protestēt pret normu, kas bērna bioloģiskās mātes partnerei neparedz tiesības uz atvaļinājumu pēc bērna piedzimšanas…

   Latvijā kriminālā kapitālisma politiskās varas un latviešu inteliģences idejiski konceptuālā un sociāli morālā vienotība ir ideāla. Šī ideālā vienotība ir uzskatāma par krimināli birokrātisko kolektīvismu. Praktiski tas izpaužas sekojoši.

   Pirmkārt, politiskā vara kopā ar latviešu inteliģenci kā vienots un saliedēts kolektīvs pret cilvēka dzīves sūtību un cilvēka esamības jēgu izturas formāli birokrātiski – bez iedziļināšanās cilvēka eksistenciālajā būtībā, bez izpratnes par cilvēkam cienīgas dzīves nosacījumiem, bet visnepatīkamākais – pastrādājot humanitātes noziegumus.

   Otrkārt, antihumānais kriminālais kapitālisms ir valdošās kliķes un latviešu inteliģences kolektivizēts kopīgums. Konstatējama sabiedriska sadarbība un savstarpēja palīdzība saglabāt un paplašināt kriminālo kapitālismu.

   Treškārt, latviešu inteliģences sociālie resursi un intelektuālie resursi ir tendēti kriminālā kapitālisma labā. Šī tendētība ir latviešu inteliģences konstante – pastāvīgs lielums. Tā nodrošina destruktīvu dinamiku ikvienā latviešu tautas dzīves segmentā.

Postcivilizācijas dienasgrāmata

LRTT piebilde

CITĀTS: Neviens politiskais spēks (partija) nekad nav programmātiski deklarējis nepieciešamību likvidēt kriminālo kapitālismu un Latviju veidot kā suverēnu cilvēciski normālu valsti. 2020.gadā mērķi izstāties no ES un NATO formulēja “Tautas varas fronte”, pret kuru latviešu sabiedrībā ir vienaldzīga un arī skeptiska attieksme. Tā, piemēram, 2020.gada rudenī latviešu aprindās un tās medijos daudz dzīvāka interese bija vērojama par gaidāmo Gobzema “Latviešu neliešu partijas” dibināšanu nekā par “Tautas varas fronti”.

Par Gobzemu un viņa darbību viss ir pareizi pasacīts, bet, kas attiecas uz TAUTAS VARAS FRONTI, Priedīša kungam negribas piekrist, jo aiz TVF stāv tas pats jau šeit minētais VDK kastrātu bars ar Aivaru Borovkovu priekšgalā, tāpat kā aiz Gobzema. Kā jau rakstā teiks, pie mums nav opozīcijas. Tās ir dažāda kalibra bandas, kuras VDK vadībā cenšas vienu otru nomainīt, tā teikt, notiek dabiska šīs kastrātu sistēmas rotācijas “darbība-elements”!

Par Roberto Kļimoviču vairāk šeit:

Par TVF:

27.10.20

You may also like...

1 Response

  1. Armands saka:

    Viņi sponsorē sporta pasākumus un kultūras pasākumus, tad nu arī sportisti un dažāda līmeņa aktieri bieži vien piedalās viņu melos. Vien tak tas pats Rizkoje Dinamo ir kropls veidojums, kur jau no Sovietu laikiem tiek iefiltreti visādi ērmi ar judasa gēniem. Šajos laikos tās sporta zvaigznes vai mūziķi arī pieskaņojas pastāvošajai varas būtībai. Nu tas Godmans radio Swh bij gudrs muldetajs par rocknroll leģendām. Nu paši sev izveidojuši apkārt armiju lideju un iz līdeju, kuri pašslavas dēļ gatavi dziedāt dziesmas izdzimteņiem. Kā piemērs Ainārs Mielavs kuram īpaši uztrauca slavas dziesmas dziedāšana 9. Maija. Ru pasākumā, bet nekad viņam nav uztraucis latviešu leģionāru godināšana. Tad nu ir visādi mākslinieki kuriem uztrauc savos bērnos audzināt russkuju kulturu svarīgāk nekā pašiem savu latvisko un viņi izceļ uz sabiedrību, ka savus bērnus atdot v russkij detskij sadik. Tā nu tā jaunatne ir vien pati gatava līst un izlīst cauri tiem kriminālā kapitāla caurumiem, ka tik video un foto kameru priekšā pagozēties. Normālam saimnieciskam vecim galvā nevar izveidoties pat doma slavēt vai godāt kriminalus izkarnijumus, bet Latvijā kultūras ļaudis visādā veidā viņus slavē. Ēst tak vajag! Tā nu latvieši arī paši ir 90 tajos iemācījušies pieglaimoties kriminaliem caurumiem, jo zin taču ļoti labi, ka nav tāda speka, kas tos kriminalos caurumus aizvākos, tad labāk pašam ielīst, ka dabūšu kādu labuminu. Latvieši arī bieži izsaka, ka labāk ir paklusēt! Vien man tie paši latgalieši ir iemācījušies klusēt, kad viņu pašu pulkā ir pazaudētas senču mājas un zemes dēļ kriminaliem izdzimteņiem. Savdabīgi ir tas, ka viņu senču mantojuma saimniekojas krimināli izdzimteņi un latgali viņus jau par savējiem pieņēmusi vien klusējot nevienam neko ne stāstot, jo kauns, ka padirsts ir glupības dēļ senču mantojums. Tā nu ar tās maskas nēsāšana cilvēkiem ir patīkama, ko tad nu es neuzvilksu vai man grūti ne uzvilkt? Ja vajag, tad vajag un nekur nevar likties! Savādāk maizīti nenopirksu bez maskas līdz pilsētai ne aizbraukšu bez maskas un izdirsties sabiedriskā tolete ne ieiešu bez maskas. Ja jau visi melo, tad es arī melosu, ka tik maizīte somiņa. Vēl jau pasaules gals nav klāt i varbūt izdosies man kaut kā izsprukt cauri tam maskā?

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.