- Next story Ziemassvētku apsveikums Elfrīdai Pujēnai
- Previous story Kas ir Konstantīns Pupurs?
Jaunākie komentāri
- No LV preses materiāliem ziņā Kristīgie tautas nodevēji- sātaniskie izdzimumi
- Anonīms ziņā Lasītājs. Mostieties, kas vēl nav gļēvi padevušies
- Anonīms ziņā Lasītājs. Mostieties, kas vēl nav gļēvi padevušies
- Par kremliniem un cilvēkiem ziņā Lasītājs. Mostieties, kas vēl nav gļēvi padevušies
- Vai esat par to domājuši? ziņā Lasītājs. Mostieties, kas vēl nav gļēvi padevušies
Arhīvi
Latvijas Republikas tautas tribunāla devīze
Tiesiskums, tiesiskums un vēlreiz TIESISKUMS !
par Vanagu, manuprāt, viņam ir tikai daži sīki netikumi vai vājības – kārumnieks ( gluži kā garīgais tēvs un luterāņu pelēkais kardināls Feldmanis ) un uzpūsta vēlme justies starp “sabiedrības krējumu” kā līdzīgam, kaut patiesa attieksme ir pazemīga atdarināšana, nu gluži kā, savulaik, lambetvoks dažiem mietpilsoņu sociāliem slāņiem.
Esmu pārliecināts, ka Vanags neko nav zadzis vai piesavinājies.
Un viņš varētu būt viens no retajiem, kurš patiesi lūdz Dievu.
tas gan, protams, nenozīmē, ka es atbalstu luterāņu tumsonīgos viduslaiku uzskatus, jo viņi, kā tādi citplanētieši vai “jaunās paaudzes” darboņi, latviešus uzskata par bauriem, kas nedara godu Kristum un kristīgai ticībai, jo ar savu attieksmi viņi izpaužas kā kristīgās ticības naidnieki un tāpēc šamējiem neiet kā tādiem sikspārņiem.
p.s. par Gailīti es vienmēr esmu domājis ko citu – pakalpīgs roklaiža un merkantils materiālists, pēdējais piliens bija, kad šamējs “iesvētīja” kādu bodi “Rīgas Modēs” – arhibīskaps un godā naudas mijējus, pēcāk vairs nebija nekādu domu, tāpēc pārdomājiet savus informācijas avotus, ja nu stukačš vai provokātors jūsu viedokli bija ietekmējis Vanaga sakarā.
p.s. un ar “Trīsvaigžņu Ordeņa” kavalierēšanu uzmanīgi, jo cik man zināms, gana daudz necienīgu ļautiņu saņēmuši šo ( viņu gadījumā – bļambu ).
p.p.s. vait ir problēmas Vanagam iedot bietē, ejiet un dariet; pie Jēkabsona gan neejiet, salauzīs visus kauliņus un zinās iepriekš ka nākat.
Feldmanis izauklējis veselu paaudzi un ej nu sazini vai tas ir labi vai slikti..
Grantiņ! Kāds “gars” ar Tavu muti runā? PS – īpaši.
Neticu rakstam.
Nu, ka nepatīk tad jau netic, tipiski cilvēkiem. protams ka ir ‘zadzis’ Dieva vārdā un kā var zināk, kad viņš patiesi lūdz Dievu. un vispār, kas par muļķiem var iet uz baznīcu. kura ir zagusi un ir uzcelta uz parasto cilvēku sviedriem. Nav jau jāiet uz baznīcu vai arī jāpieder kādai no tām, lai ticētu Dievām. Luturi vai Katoļi visi ir zaguši, ja kāds to neredz, man patiesi ir žēl viņa.
vai tad baznīca pieder tautai? Latvijā visi ievērojamie vēstures pieminekļi – pilis, muižas, baznīcas ir celtas pateicoties dažādiem ienācējiem. sākot gan ar zviedriem gan vāciešiem. ne Rundāles pils ne Doma un Pētera baznīca, ne greznā pareizticīgo Kristus Piedzimšanas katedrāle nebūtu uzceltas bez ienācēju un baronu palīdzības. tādas Rīgas vispār nebūtu. var aiziet vēl tālāk līdz krusnešu laikiem, ja to nebūtu, vai Latvijai vispār kaut, kas izņemot atjaunoto āraišu ezerpili piederētu?
re ko Grantiņ. visus šos cilvēkus tu esi gatavs saukt par okupantiem, tautas noziedzniekiem un ienaidniekiem, taču viņu ieguldījumu Latvijas kultūrā piesavinies kā savējo.
Ievērojiet, ka šīs lapas adresē ir sātana skaitlis 666. Īlens jau vienmēr izlien no maisa un parāda, kas tu īstenībā esi, čekas kolaborant Grantiņ!
nu kas jums cilvēkiem kaiš? kādi vēl tautas īpašumi? Latvijas luterāņu baznīca īpašumi peder tikai un vienīgi Latvijas luterāņu kopienai. katra baznīca un tās īpašumi pieder draudzei, tātad tikai tiem cilvēkiem, kas pie šīs draudzes pieder. un arī viņu saziedotā nauda neaiziet uz kaut kādām mistiskām Romas kasēm, bet paliek konkrētajā draudzē. būtu labāk priecājušies, ka viņi tādā veidā tūkstošiem jūsu tautiešu nodrošina darbu (gan celtniekiem, apģērba šuvējiem, dažādu suvenīru izgatavotājiem, kā arī tūrisma jomā strādājošajiem). kā arī viss sociālais darbs ar vardarbības upuriem un nabadzīgajiem, un palīdzība sabiedrības zemāko slāņu, bezpajumtnieku, noziedznieku, narkomānu un citu pabiru atgriešanai dzīvē, lai padarītu viņus par sabiedrībai noderīgiem cilvēkiem. un nevajag aizmirst ka tieši baznīcas ir retie vēstures liecinieki. pemēram Doma baznīca. nu tai ir 800 gadu. tā ir 30 paudžu atpakaļ celta ēka (tātad to cēla mūsu vecvec-un vēl trīsdesmit reižu vec- tēvi). tā ir viena no retajām Rīgas sākuma un Livonijas laika paliekām. tieši Doma baznīcā varas vīri sprieda visas Livonijas likteni. bet vēsture ir tāda kāda tā ir, un ir bezjēdzīgi par to gausties, jo ja reāli kaut kas būtu noticis savādāk, tad nevar zināt kas būtu noticis savādāk, nevar zināt vai jūs maz būtu piedzimuši (un varētu gausties par visām pasaules netaisnībām) un vai Latvija maz tagad būtu brīva. bet par tiem “tautas īpašumiem”… pēc tādas pašas, jūsu izmantotās loģikas tad es varētu apgalvot, ka arī visi jūsu koorporāciju un jūsu privātie īpašumi ir tautas- tātad arī mani- īpāšumi. ja es būtu tikpat s***s, tad es jau šobrīd klauvētu pie autora mājas durvīm un pieprasītu savas tiesības uz to.
Skatoties reālām acīm, protams, murgojums, bet diezgan pavājš. Tas, uz ko spējīgs un ar ko nodarbojas JV, ir daudz varenākos un riebīgākos apmēros un daudz pretīgākā piegājienā nekā šeit rakstīts. Luterāņu baznīca varētu atgūt no jauna savu spožumu un cēlumu, ja tā reiz pieceltos un nokratītu šo draņķi, kas tik daudzus dancina pēc savas stabules. Un saku to nevis ļaunu vēlot, bet ar dziļām skumjām sirdī.