A. Priedītis. Necilvēks

Necilvēks

Pamflets

   Lato Lapsam pamfleta nosaukums ļoti patiks. Droši drīkstēja izvēlēties tādu nosaukumu. Tajā izmantotais vārds “necilvēks” pilnā mērā atbilst Lato Lapsas bioloģiskajai tarifikācijai un morālajai autoidentifikācijai. To vislabāk, protams, zina pats Lato Lapsa. Viņš līdzšinējo mūžu ir aizvadījis atbilstoši konstanti fiksētajam bioloģiskajam tarifam vārdā “necilvēks” un morālajai autoidentifikācijai vārdā “necilvēks”. Par to viņam ir liels prieks. Viņš ļoti lepojas ar savu bioloģisko vērtējumu un morālo pašvērtējumu.

   Diemžēl pamfletu Lato Lapsa neizlasīs. Lato Lapsa būs ārprātīgi uzbudināts, satraukts, satracināts jau pirms mēģinājuma izlasīt viņam mīļi veltīto pamfletu. Visticamākais, viņš izlasīs tikai dažus pirmos teikumus.

   Lato Lapsa sevi uzskata par garīgo audzinātāju un radošo personību – rakstnieku, žurnālistu, influenceri no labās puses un domātāju, filosofiski urbošu intelektuāli ar dzejisku dvēseli no kreisās puses. Lato Lapsa ir pārliecināts par savu piederību guru kastai un prātkopības, vārda mākslas, literārās poētikas un stilistikas, literāri mākslinieciskās tēlainības un simboliskās nosacītības pasaulei.

   Lato Lapsam ir influenceriski efektīvs fundamentāls viedoklis par radošo personību un radošo darbu. Lai sevi varētu uzskatīt par rakstnieku, žurnālistu, kā arī influenceri, mākslinieciskā apdāvinātība, literārais talants un prāts nav vajadzīgs. Nav vajadzīga literārās valodas prasme, nav vajadzīga izglītotība, gudrība, zināšanas, loģiskā domāšana un tēlainā domāšana, nav vajadzīgs inteliģentums, idejiski politiskā pozīcija, morālā stāja. Principā nekas nav vajadzīgs! Lato Lapsas pamācošajā un nelokamajā pārliecībā literārā jaunrade pamatā ir “peistošana” – dažādu vecu dokumentu pārkopēšana datorā. Tāpēc vajadzīgs ir vienīgi dators un prasme to komerciāli mākslinieciski izmantot. Un Lato Lapsa šajā ziņā ir ģeniāli apsviedīgs. Viņa “peistošanas” raža gadā vidēji ir 3-4 grāmatas. Neapsviedīgais grāfs Ļevs Tolstojs no Jasnaja Poļanas savā mūžā sacerēja tikai trīs romānus. Toties apsviedīgais necilvēks Lato Lapsa no Rīgas ar 3-4 “romāniem” cilvēci iepriecina katru gadu.  

   Lato Lapsa vienmēr ir sapratis vienu faktu. Proti, pamfleta žanrs nav piemērots viņa impozantajām smadzenēm. Faktiski viņa impozanto smadzeņu kognitīvi intelektuālais un mākslinieciski estētiskais potenciāls nespēj uztvert ne tikai pamfleta žanra saturu, bet nespēj uztvert jebkura literārā žanra saturu. Tiekoties ar literatūru, Lato Lapsas smadzenēs momentā notiek kaut kas nesaprotams. Saprotams ir vienīgi tas, ka smadzenes sāk vārīties un draud iestāties kolapss. Viņa galvā notiek smadzeņu katastrofāla saspiešanās pašai sava gravitācijas lauka ietekmē. Šis process ir ļoti nepatīkams, un Lato Lapsa tiecas no tā izvairīties.

   Taču visvairāk Lato Lapsa tiecas izvairīties no viņa tarifikācijas atbilstoši cilvēka kritērijiem. Viņš nekad nav vēlējies būt cilvēks un uzvesties cilvēciski. Ja kāds pret viņu izturas kā pret cilvēku, tad tas automātiski momentā kļūst Lato Lapsas lielākais ienaidnieks. Lato Lapsa sevī atzīst tikai vienu tarifu – necilvēks. Viņš obligāti vēlas, lai visi pret viņu izturas kā necilvēku. Tas viņam konfidenciāli sniedz necenzēti erotisku un sensuāli perversu baudu. Daudz lielāku baudu nekā “sapeistotās” grāmatas un influencera reputāciju Rīgas centra divos kvartālos un Rīgas nomalē ziemeļu pusē.

   Lato Lapsas privātais komerciālais interneta portāls saucas “Pietiek”. Aplami un naivi būtu ticēt portālā izsmidzinātajai skaistajai doktrīnai “pietiek kampt”, “pietiek melot”, “pietiek noklusēt”, “pietiek postīt”. Tas nav domāts nopietni! Tas ir adresēts cilvēkiem! Pie tam tas ir adresēts muļķiem cilvēkiem! Lato Lapsam patiesībā ir pilnīgi pretēja doktrīna – necilvēka doktrīna. To viņš slēpj no cilvēkiem, jo cilvēkiem viņa necilvēka doktrīna nepatiks. Lato Lapsa patiesībā vēlas “nepietiek kampt”, “nepietiek melot”, nepietiek noklusēt”, “nepietiek postīt”. Lato Lapsa ir doktrinārs-necilvēks. Savādāks viņš nevar būt. Ja Latvijā tiktu ņemti vērā viņa saukļi ar “pietiek”, tad Lato Lapsam būtu beigas. Viņš paliktu bez sviestmaizes un kvasa. Lato Lapsa nomirtu, jo portāls “Pietiek” ir komerciāls portāls, ar to pelnot saimniekam naudu sviestmaizei un kvasam. Ja Latvijā apstātos kampšana, melošana, noklusēšana, postīšana, tad Lato Lapsam vajadzētu likvidēt portālu “Pietiek”. Bet tā būtu graujoša eksistenciālā nelaime. Tāpēc īstenībā Lato Lapsa priecājas, ka viņa skaistajai doktrīnai nav nekādu rezultātu. Taču Lato Lapsa nebūtu necilvēks Lato Lapsa, ja viņš tikai klusu priecātos un nekā nedarītu konkrēti savas materiālās labklājības stutēšanā. Viņš rīkojas pasvītroti konkrēti. Pie tam katru dienu bez apstājas. Viņa materiālā labklājība ir atkarīga no cilvēkiem. Tāpēc nākas izvēlēties tādas konkrētas formas, kuras cilvēkos stimulē kampšanu, melošanu, noklusēšanu, postīšanu. Ļoti efektīva forma ir denunciācija – slepena ziņošana ar apsūdzošu saturu. Ja cilvēkiem paver gaišu iespēju gatavot denunciācijas, tad cilvēku populācija pārvēršas amorālā kloākā. Tas ir tas, kas necilvēkam Lato Lapsam visvairāk ir noderīgs materiālās labklājības vairošanai. Necilvēks Lato Lapsa nav spējīgs saprast, ka maizi sev un savai ģimenei pelna ar “stučīšanu” – masveida denunciācijām, jo portālā gandrīz visi teksti ir anonīmi un nevar zināt, cik lielā mērā tajos ir meli un nomelnošana. Lato Lapsa latviešu publiskajā telpā ir vislielākais denuncētājs – “stučītājs”. Tāda maizes pelnīšana, saprotams, ir cilvēciski pazemojoša. Bet Lato Lapsa nav cilvēks. Viņš ir necilvēks. Viņam tas ir normāli, – jo cilvēku populācija pamatīgāk iestieg amoralitātē, jo viņam noderīgāk. Latvijā portāls “Pietiek” ir amoralitātes progresa ģēnijs. Ne velti ap to grozas vislielākie nelieši gobzemi, liepnieki.

   Lato Lapsa ir necilvēks, un viņš publiski lepojas ar savu necilvēcisko būtību un amoralitātes stimulēšanu sabiedrībā. Uz žurnālista jautājumu “Kas jūs pamudināja rakstīt grāmatu tieši par Egilu Levitu?” Lato Lapsa godīgi atbildēja: “Kas attiecas uz tā sauktajām politiskajām grāmatām, tad pamudinājums ir viens – ir nepieciešams cilvēks vai notikums, kas būtu pietiekami interesants pietiekami lielai sabiedrības daļai, kura būtu gatava par to balsot visnopietnākajā veidā, kādā vien iespējams balsot. Proti, ar savu maciņu. Iegādājoties to, kas ir radīts. Tā arī ir atbilde, kāpēc šādas grāmatas bija par Vairu Vīķi-Freibergu, par Andri Bērziņu, ja runājam par prezidentiem, bet nebija ne par Valdi Zatleru, ne par Raimondu Vējoni, jo nespēju iedomāties tos cilvēkus, kuri būtu gatavi vilkt ārā no maka kaut kādu naudas zīmi, lai iegādātos grāmatu par Vējoni vai Zatleru. Tā kā man ir nepieciešamība redzēt kaut kādu sava darba jēgu, un viena no šīs jēgas izpausmēm ir radīt to, ko cilvēki vēlas izlasīt, tad es neiešu strādāt, vienkārši sakot, miskastei.”

   Izcili godīga atbilde! Lato Lapsam darbs cilvēku morāli tikumiskajā audzināšanā būtu darbs miskastei. Pavisam cita lieta ir ar “peistošanu” un denunciācijām Latvijas sabiedrībā uzjundīt amoralitāti un par to saņemt naudu.

   Lato Lapsa sistemātiski piestrādā, lai portāls-naudas kāstuve funkcionētu dinamiski. Tam noder rubrika “Lato Lapsas viedoklis”. Pēc katra “viedokļa” ievietošanas jau pirmajās sekundēs to ir izlasījuši vairāki tūkstoši viedokļkārie, to apliecinot ar “+” nospiešanu. Lato Lapsa pats lieto un citiem atļauj portālā lietot necenzētus vārdus. Viņš mīl izdomāt jaunvārdus. Piemēram, cilvēki lieto svešvārdu “kolaboracionists”, necilvēks Lato Lapsa lieto leksisko kroplību “kolaborants”.

   Lato Lapsa vienmēr ņem vērā masu komunikācijā vitālo prasību nenogurdināt un nemocīt lasītājus ar psiholoģiskajām atkāpēm, parādību un tendenču izcelsmes un jēgas izskaidrojumu, valsts kā sistēmas analītiku un citām pārgudrībām. Tik tikko minētā vitālā prasība Lato Lapsam ļoti patīk, jo viņš nemaz nav intelektuāli spējīgs pievērsties dažādām pārgudrībām. Lato Lapsa parasti tikai izlamājas un saskaita pogas nolamātā cilvēka apģērbā.

   Vai “Pietiek” bija iespējams izvairīties no publikāciju strauja saturiskā pagrimuma debilitātes laikmetā pēc 2018.gada 6.oktobra? Acīmredzot nebija iespējams, un tas nav noticis. Varbūt būtu noticis, ja Lato Lapsa būtu cilvēks, bet nevis necilvēks, kurš riebīgā veidā tiek pie naudas. Laikā, kad nākas operatīvi un kategoriski vērsties pret valdošās kliķes humanitātes noziegumiem pandēmijas aizsegā, daudzu miljardu izzagšanu, nācijas tēva nacionāli nelietīgo iniciatīvu Satversmes 81.panta atjaunošanā, kas valdošajai kliķei pavērtu iespēju tautas masveida vakcinācijai-čipizācijai, laikā, kad nācijas tēvs saka speciālu slavējošu runu LR valsts noziedzniekam – vācu nacistu aģentam Latvijā, “Pietiek” publicē rafinētu gobzemneliešu pašslavinājumus, kaut kādus rusofobiskus murgojumus, kāda acīmredzama deģenerāta seklu haotisku ākstīšanos. Vai ir iespējams kaut kas ārprātīgāks – LR Valsts prezidents cildina LR valsts nodevēju – vācu nacistu aģentu Latvijā? Vai ir iespējams nereaģēt saskarsmē ar tādu ārprātību? Debilitātes laikmetā viss ir iespējams, un “Pietiek” konsekventi sabiedrību pieradina pie tādas iespējas. “Pietiek” ir debilitātes rosinātāja, pamudinātāja, apčubinātāja, propagandētāja.

   Ar jaunāko “sapeistoto” grāmatu necilvēks Lato Lapsa kārtējo reizi pierādīja, ka viņam neeksistē morāli filosofiskā dilemma “Vai melot ir necienīgāk naudas pelnīšanai jeb melot ir necienīgāk karjeras dēļ?”. Lato Lapsa ir necilvēks. Un viņam kā necilvēkam ir tikai viena patiesība: naudas dēļ melošana nav necienīga izdarība.

01.08.20 Arturs Priedītis

L. Grantiņa piebilde:

Domāju, ka A. Priedīša kungs nebūs pretī, ja izmantošu mazu IZVILKUMU no mūsu sarakstes, jo runa ir patiešām par vienu necilvēku. Izlasot šo pielikumu PAMFLETS būs labāk saprotams. Tādi nelieši kā Lapsa ir ne tikai “jāizvelk gaismā”, bet jātiesā par valsts nodevību- vēstures viltošanu ! Patiesību LAIKS vienmēr izceļ gaismā, lai arī cik krāsainos un smaržīgos melu stāstos tā noslēpta. L. Lapsa,- nožēlojams ķirmis, kurš parazītiski grauzis visu Svēto !

A.P.

Mana vēstule LL: “Lapsa Lato nav spējīgs paškritiski izturēties pret “Pietiek” sabrukumu, par ko rakstīju komentārā. Lapsa Lato rīkojas tradicionāli – visā vaino kādu citu. Un, protams, es esmu vainīgs, jo par sabrukumu atklāti izteicos. Lapsai Lato paziņoju, ka vairs nevēlos publicēt manus darbus  portālā “Pietiek”. Atbildi nebija ilgi jāgaida, un tā nebija pārsteigums – izdzēšam visu Jūsu “sastrādāto drazu”, neaizmirstot mani nodēvēt par “čekistu stukaču”.

L.G.

Labrīt !

Nu šis teikums jau parāda Lapsas nodevīgo būtību: “Atbildi nebija ilgi jāgaida, un tā nebija pārsteigums – izdzēšam visu Jūsu “sastrādāto drazu”, neaizmirstot mani nodēvēt par “čekistu stukaču”..”

Kāpēc tad visu laiku publicēja, ja uzskatīja par “drazu” ? Es ar Lapsu “salecos” jau pēc pirmās viņa VĒSTURES grāmatas, kurā viņš visu cēlo- pozitīvo samaisīja kopā ar pēdējiem mēsliem…. . Man arī stāstīja, kad es atrados apcietinājumā 1986. gadā, viņš, ka jauns puika esot vazājies kopā ar krievu čekistiem….

04.08.20

You may also like...

6 Responses

  1. Esmu tik vecs, ka lieliski atceros tos laikus Latvijā, kad negodīgums, melošana, nelietība, zagšana, necenzētu vārdu lietošana nekādā ziņā nebija cilvēku darbības, uzvedības un komunikācijas norma – “jauna normālība”, kā tas ir pēcpadomju laikā un kā tas strauji progresē. Esmu tik vecs, ka lieliski atceros, kas sagaidīja tos indivīdus, kuri tika publiski (visbiežāk laikrakstā) atmaskoti par viņu amorālo rīcību. Katrā ziņā atmaskotie negodīgie indivīdi tika sabiedrībā kaunināti, ar viņiem pārtrauca sadarboties, vecāki raudāja un staigāja ar kaunā nolaistām acīm… Un vispār tajos laikos cilvēki baidījās no publiskā nosodījuma. Elementāra kauna apziņa bija arī tajos, kuri slikti bija rīkojušies. Bet kas notiks pēc šīs publikācijas? Vai Lapsa sakaunēsies, no kauna atstās Rīgu, Latviju? Vai viņš pārtrauks denuncēt cilvēkus savā portālā? Vai sabiedrība pieprasīs likvidēt denuncēšanas lielāko mēslu bedri Latvijā? Vai nebūs tā, ka pret necilvēku Lato Lapsu sabiedrības prāva daļa izturēsies kā pret varoni, morālo etalonu, tikumības guru, talantīgu biznesmeni?

  2. -Eduards Lunis saka:

    —Nu PriedIt, nu sukin sin!
    -Vai nebūs tā,ka pret Lato Lapsu sabiedrības prāva daļa izturēsies kā pret varoni, morālo etalonu, tikumības guru …?
    Jā, tā ir VIENĪGĀ PATIESĪBA, Priedīt, visā šajā tavā murgojumā !
    —Kas ir Lato lapsa- ne tev un tev līdzīgiem par to spriest!
    Par viņu visprīzāk runā un viņu raksturo viņa grāmatas!
    -Nu un ko tad tu vari likt pretī!?
    .
    .
    .
    Admins
    Eduard, ja Lapsa Tev izrādīja godu un atbildēja, par to Tev šis sātaniskais izdzimums- VDK sumpurnis un vēstures viltotājs ir jāslavē ? Tu taču PIETIEK.com esi slavējis Priedīti, vai es maldos ?

  3. ... saka:

    Tā ,,pravā daļa,, jau ir tā necilvēku kopa. Un tā ir lielāka.
    Krietni vien pārsniedz Cilvēku skaitu.Rīgā.
    Kaut gan …Latvija ir Cilvēku zeme.Laukos un jaukajās pilsētiņās necilvēki
    savus degunus nebāž. Starp Cilvēkiem ,viņiem ir grūti ilgi uzkavēties.
    Necilvēki sanāk ,,čupās,,paši starp savējiem un stutē savu varenību.
    Cilvēkiem parasti ir daudz darba un ,,čupām,, laiku netērē. Cilvēki nesaprot
    ŠĀDU dzīves stilu.

  4. Anonīms saka:

    Autoram A.P. . Man Lapsa interesē citā plāksnē. Par stučīšanu viņa publikācijas nevar saukt ,jo visam slēptajam jānāk atklātībā ,vienalga kā.Vēl būtiski ir tas , ka viņš turpina savu hobiju un nav notiesāts par apmelošanu ! ;) Bet ”literārie”varoņi kļūst par strausiem ,pilnīgi , jeb daļēji . Interesanti ir tas , no kurienes informācija nāk. Avots zin ļoti labi visu , kas notiek tajās aprindās … , tātad tur ir žurks , vai vairāki . :D
    Kam tas ir izdevīgi , tas jau sen nav noslēpums.

  5. -Eduards Lunis saka:

    —Pēc viņa augļiem būs Jums to pazīt…!?
    Arī Priedītim ir daudzi. patiesi aprakstīti notikumi ,par varturu noziegumiem.Kārtējo reizi -paldies.
    —Bet to jau nekādā ziņā nevar salīdzināt ar Lato Lapsas sniegumu!?
    .
    .
    .
    Admins
    Protams,ka Lapsas un Priedīša sniegumi nevar tikt salīdzināti, jo Lapsa ir VDK darbinieks, nodevējs un naidotājs… , bet Priedītis “sava viedokļa paudējs”, kas mums var patikt vai nepatikt, bet viņš nevienu nav apzadzis, bandītus nav aizstāvējis un vēstures faktus nav viltojis… ..

  6. Armands saka:

    Nevienu viņa grāmatu neesmu lasījis. Kam man jālasa kaut kāda zhida murgojumi! Vien viņa feis un vārds ar uzvārdu liecina, ka viņš ir žīdu teātra veidojums. Kādai skaistai būtnei Facebook gribēju ielikt pirkstu uz augšu, bet atkal izlec aizliegums, ka esmu nepiedienīgi uzrakstījis par kādu latviešu politiķa seju. Zhidnacistu seja. Tā nu lūk man par vienu komentu ir 7 dienu arests skaistu meiteņu LAIK. Te kāds gudrītis vēl grāmatas spēj rakstīt par žīdiem prezidentiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.