A. Priedītis. Jautājums adresēts Grantiņa kungam
IZCILS KOMPLIMENTS
Komplimentus mēdz krāt. Esmu ticies ar cilvēkiem, kuri cītīgi pieraksta katru viņu darbam izteikto komplimentu. Šai grupai nepiederu. Izlasu un priecājos, bet nepierakstu. Ja pierakstītu, tad varētu fiksēt šādu šodien izlasītu izcilu komplimentu: “Kapēc tiek publicēti A.Priedīša, ar bērnu un neapzinātu cilvēku izvēles brīvībām manipulējošie, ar kaitniekpsihologijas sērgu inficētie, necilvēcības saprogrammētie raksti?”. Jautājums adresēts Grantiņa kungam.
Lūk, minētais un LRTT apstiprinātais komentārs:
L. Grantiņa atbilde:
L. Grantiņš savā i- vietnē neatļauj dažāda “izmēra” padibenēm apmierināt savas tieksmes- nešķīstu lamāšanos, bet komentāri, kuri ir rakstīti “cilvēcīgā” valodā, kaut arī negatīvi pret attiecīgā raksta autoru, tiek apstiprināti. Priedīša kungam ir dotas visas iespējas šo komentētāju APGĀZT. To teicami veica Valdis Freimantāls.
A. Priedīša kunga rakstītais, kā jau esmu sacījis, ir pieņemams PA VISIEM 95% un tāpēc Viņš šajā i- vietnē tiek publicēts.
Mums nav jābūt vienādiem, bet GODĪGIEM gan !
Cik zinu, tad A. Priedīša kungs nevienu nav apzadzis un nedzīvo uz citu rēķina, un tas ir pats galvenais. Domāju, ka A. Priedīša LATVIJĀ atrastos vieta arī man, tāpat kā Viņam manējā.
17.10.20
Man ir iznācis iebilst A.Priedītim par latviešu tautas noniecināšanu. AP rakstīja, kā latviešiem nav bijis aristokrātijas, tāpēc neprotam valdīt savā zemē. Varētu domāt, kā krievu aristokrātija mūs varētu glābt. Tā pati aristokrātija, kas vēsturiski ir izsmējusi un vajājusi savus gaišākos prātus – Puškinu, Dostojevski… Arī jaunais Ļermontovs tika sūtīts karot Kaukāzā (belejet parus odinokij), kur gāja bojā.
Visi tie, kas uzņēmušies latviešiem par kungiem, nosprāgtu badā bez zemnieku saražotā. Pie pilniem galdiem vajadzētu pateikties ne tikai Dievam, bet arī cilvēkiem, kas to visu sarūpējuši.
Tomēr jāpiekrīt Priedītim par tagadējo postkultūru. Šodien nra.lv Veidemane intervija ar A.Jundzi. Un viņš saka, ka kultūras darbinieki var turpmāk neatbalstīt valdību, ja pret viņiem tā izrīkosies ar nodokļiem. Nu ja, līdz šim jau viņi viens otru ir atbalstījuši, reti kāds izteicis ko kritisku par valdošām netaisnībām. Nav jau vairs ne Raiņi, ne Kārļi Skalbes, ne Jāņi Akurateri.
…Es biju tur, kur dzimtenē
Pēc veciem dūmiem ož,
Tur blusas suņu lielumā
Un nikni kājās kož… (K.Skalbe)
Nu ja! Redzams pēc rakstītā, ka rakstīt tam Prieditim tīk un rakstīt gari par un pret. Rainis kādam literārs varonis bet kādam revolucionārs trakais. Jebkurā gadījumā izlasot šeit apakšējo komentu ir viens pats galvenais vārds iz Tēvu kultūras. Tas ir vārds Jānis. Jānis ir gaisma un ceļa rādītājs, kas sašķeļ laikus starp Jā un Nē. Aristokrātija izsakās vārdā LABIETIS. Nu nevajag mums tos smalkos kultūras vārdu plivinatajus bet DARBA darītājus no kā arī Arba rūgst ieraugs maizei. Tas Tēva galds ir Goda vieta ap ko apsest saime, bet šā laika būtībā sarežģīti ir būt par krietnu saimes tēvu, ja katrs cenšas locīties un izlocīties. Aizvedu uz taras punktu dzērāju izdzertas tukšas pudeles, bet mani sāk dreset, ka bez maskas neapkalpos. Visur ir šie starptautiskie gnidu noteikumi, kā tev paklanīties sūda priekšā. Nepaklanies i nesaņem algu vai vēl smagāku sodu saņem par to, ka uzplavi sudam virsū. Tā nu par to rietumu vistoso civilizāciju rakstot nav tas pats kas vecim grāvjus rakt. Saule visiem ir viena, bet katrs to zīmē pa savam un God – Good – Gods ir no tā paša vārda Dag – Degti. Vai labs, vai slikts tiek gaismā izskatīts starp Jā un Nē. Negatīvs arī pārvēršas pozitīva un ne vienmēr mēs paši spējam saprast, ka cauri duris riepu tas ir labi vai slikti. No vecās riepas ticis vaļā jāpielāgojas jaunai, bet ja nebutu negadījuma, tad tomēr izvēlētos veco. Klasiķu pietrūkst un visu vairāk to pietrūkst saimnieciskās ikdienas lietās un nevis literatūras darbos. Pienākusi ir laiki, kad jaunatne atsakās no saviem senčiem un paši spļauj virsū savu tēvu darbiem, kuri atstāja mantojuma materiālās vērtības un tās par grašiem tiek pārdotas, lai iegūtu īslaicīgu kaifu.
.
.
.
Admins
Pie Tava komentāra, Armand, ir “piemērojama” šī mūsu senču dziesma:
https://www.youtube.com/watch?v=f8_0fpNm_Hc&feature=emb_logo&fbclid=IwAR3BFwyWHbYJdasdTD3sZIwcy399zXpikcqRARUNMIhRKlE87brjqreQqXg
Trakomājas palātā jums ABIEM vieta atradīsies! :))
Aivarītis parādījies! Un dod ziņu, ka trako mājā ir brīvas vietas. Tur laikam maskas nav jānēsā? Un reizēm pielaiž pie interneta, ja labi uzvedas un nerunā rupjības?
Ja Artūrs Priedītis rakstītu tāpat kā vairums un visu to pašu,tad viņš nemaz nebūtu gluži tas,kas viņš ir un nebūtu pat interesants. Gadās,ka esam citādākās domās,vai arī tieša patiesība kož acīs. Intelekts un atklāts godīgums: lūk,kas ceļ cilvēku.