Čekas izdzimumu cīņa pret Tieslietu ministru J. Bordānu(L. Lapsa)

L. Grantiņš: Labvakar, Miezīša kungs ! Vai Jūs izvēlējāties foto PIETIEK.com šim rakstam: https://www.pietiek.com/raksti/kad_bezgozi_ir_celti_goda Es par to rakstīšu www.tautastribunals.eu Jūs taču saprotat, ka tā ir augstākās raudzes provokācija, kas pilnībā degradē Jūsu raksta būtību. Ceru, ka Jūs neizvairīsieties man atbildēt. ——–Veiksmi un veselību !

J. Miezītis: Es attēlus neizvēlos un arī nekādas norādes par attēliem nedodu. Es tikai iesūtu rakstus pietiek.com.————–Visu labo vēlot!

Vairākkārt šajā vietnē pieminēts, ka vietējā piektā kolonna visiem spēkiem cenšas padzīt Tieslietu ministru Jāni Bordānu. Viņš ir skaidri definēji, ka no varas orgāniem jāpadzen bijušie komunisti- čekisti. Ar skaidru prātu un loģiku apveltīts cilvēks ātri var identificēt 5. kolonnas “pilsoni”. Šodien var pilnīgi droši sacīt, tas, kurš nostājas pret J. Bordānu ir 100%tīgs cionistu kontrolēts provokators. Šo ievadu izmantosim arī pie nākošajiem rakstiem par provokatoriem- Latvijas valsts nāvīgākajiem ienaidniekiem.

Un tā: mēs redzam, ka pret Tieslietu ministru J. Bordānu uzstājas vesels lērums “pieredzējušu”(tādi, kuri vistiešāk sadarbojas ar Maskavu- Telavivu) politiķu. Šoreiz runāsim par šajā vietnē jau vairākkārt pieminēto un Atmodas laikā krievvalodīgo čekistu apmācīto Lato Lapsu(jauniņais L.L. tika bieži redzēts kopā ar krievvalodīgajiem čekistiem, kuri konfliktējās ar latviešu čekistiem). Kā jau esmu pieminējis, viņš ir pēcAtmodas laika varenākais vēstures viltotājs- visīstākais sātanists- Kārļa Ulmaņa nīdējs, tātad, Latvijas Brīvvalsts noliedzējs. Atgādināšu, ka viņš vienā no savām grāmatām izmantojis informāciju, kas bija pieejama tikai vēsturniekam Indulim Ronim. I. Ronis man pateica, ka pie šiem dokumentiem viņš kā vēsturnieks- profesors ticis klāt ar lielām grūtībām Jeļcina laikā. Tad rodas jautājums: kā pie tiem tika klāt Lato Lapsa ? Atbilde taču pati “uzkrīt uz mēles”- viņām kā starptautiskā cionisma kalpam- provokatoram to piegādā tie, kuri pārvalda šos arhīvus. Nu kā viņš, ja būtu vienkāršs žurnālists, tiktu klāt pie tik daudzām lietām, kuras tiek turētas no kriminālās pasaules vislielākā slepenībā ? Un kāpēc viņu sen jau nav “tārpi sagrauzuši” ? Tāpēc nav kļuvis par barību tārpiem, ka viņam ir varena aizmugure, no kuras baidās un kurai kalpo visa KRIMINĀLĀ LATVIJAS ELITE ! Viņa i- vietne- www.pietiek.com  kalpo 4. maija KLIĶES drošības iestādēm ! Un, kā mēs visi atceramies, tad čekista Indriksona(Indriksona rokas ir līdz padusēm ar latviešu asinīm, tāpat kā Mežvietam) ieliktenis Sandis Ģirģens, apejot Tieslietu ministru, prettiesiskā veidā atkārtoti apstiprināja uz vēl vienu periodu par VDD šefu- slepkavu Normundu Mežvietu !

Lūk, klasisks cionistu dezinformācijas- zombēšanas paraugs.

Kāds Jānis Miezītis aizsūta Lato Lapsam pilnīgi neitrālu rakstu par NEGOŽIEM bez vizuālā pielikuma. Un ko jūs domājat, ar kādu foto mūsu dižais Atmodas laika “čekas kursants” LL to ilustrē ? Tiek ievietots foto, kur Tieslietu ministrs tiekas ar latviešu biznesmeni Ragausi no ASV. Šajā tikšanās reizē tika apspriests gāzes jautājums- lētākas gāzes piegāde no ASV, lai beigtu atkarību no Krievijas “Gazprom”, kuru Latvijā kūrē visa čekistu KODLA ar valsts izlaupītāju A. Kalvīti kā bosu ! Lūk, tā tiek iepotēts lasītāja apziņā, ka Jānis Bordāns ir BEZGODIS ! Es, kā redzat rakstā sākumā, sazinājos ar raksta autoru…un redzat arī viņa atbildi.

Tā notiek Latvijas valsts iznīcināšana un nacionālā degradācija !

Latvijā atjaunos Tiesiskumu un, lai neviens čekas izdzimums necer uz žēlastību un LL jau vismazāk !

Šeit video no Jāņa Maizīša Feisbuka PROFĪLA, kuru viņš iesaka noskatīties visiem:

25.01.21. Linards Grantiņš LRTT & H- 86

You may also like...

7 Responses

  1. Anonīms saka:

    Nu ja! Brīvības 88, kad cilvēks sasveicinās, ko tas simbolizē? Tā jautāju anglim, kad ēdām torti Rigonda. Anglis sak, ka Friend Ship. Kaut kāda pishanas? Nu vispār paskatoties no augšas, kad divi vīri sarokojas, tad veidojas burts S. Nu vai Z. S veik =Kiev. Kad ienāk cilvēks veikalā, tad reti kurš tirgonis sasveicinās ar potenciālo pircēju. Tagad protams ar priekšniecības norādījumiem sasveicinās automātiski, kā kafijas automāts Lavazza novēl – Visu labu. Cilvēks? Pēc nogurdinošas strādāšanas ar chuljiem kolektīvā ienāca kāds krievs no Krāslavas. Savdabīgs cilvēks ar nepārtrauktu humora izjūtu pret apkārt notiekošo. Pats bij tiko atgriezies no Anglijas, kur bij iemācījies darba gaitā runāt angliski. Tomēr Latvijā atgriezies strādā divos darbos. Pa nakti sargā telpas zviedru universitāte, kur apgūst par dārgu naudu muļķošanas zinības jaunās paaudzes baņķieri. Tad nu šam sanāk piekļūt pie apmācības dokumentiem, ko viņš pa naktīm lasa, bet pa dienu samiegojies strādā veikalā Semenis tirgojot mobilos. Pats pa latviski nerunā, kad kāds sāk latviski, tad viņš atvainojas un pasauc latviski runājošu pārdevēju. Tā nu strādājot chulji ar katru dienu uzbudinas, kad pa telefonu zvana klienti, tad viņš arī latviešiem atvainojas un sauc latviešu pārdevēju, bet uzsprāgst Jānis Skriba ar lekciju par latviešu valodas zināšanu nepieciešamību. Ka redz Anglijā iemācījās, bet Latvijā nevar. Tā nu teikt man uz to ir liekams pilnīgs un absolūts mīkstais! Kad man vajag, tad es i po russki govorju. Ne zamaracivajusj na etoi tematike. A, kad ienāk anglis, tad nezinigie latvieši prasa krievam palīdzības, lai izskaidro in english languege. To viņi nepiefikse! Tā nu i rada kašķi ar nacionālā gara lekciju, kur vienkārši ir atbildēt klausulē latvietim pa latviski no latvieša pārdevēja. Tad nu šis puika salasījies psiho treiningus pielieto tās veikala darbībā, kur lielākā daļa pārdevēju nemāk sasveicināties ar pircējiem, tad šis krievs sasveicinās i ar pircējiem, i ar drūmajām kriev vadības sejām. Tās ienākot veikalā pat no raustās, kad Jurijs sasveicinās ar priekšniecību. Tā teikt viņiem tas šķiet ļoti aizdomīgi, kā pārdevējs sasveicinās ar priekšniecību? Parasti viņiem ienākot visi nostājas goda stājā, kā Sovietu armija. Visiem bail runāt lieku, bet te vēl pārdevējs pajautā par labsajūtu šajā brīnišķā dienā. Tā nu kriminalajai vadībai pilnīgs ārprāc galvā. Savdabīgi bij noskatīties, kā ar vienkāršiem vārdiem viņš sita ārā cilvēka radīto ērmu. Tas sāk uzvesties kaut kā pat neērti, kad viņu vienkārši SASVEICINA. Dažs labs pat burkšķ un vurksk. Nu i vārdam Veikals ir saistība ar vārdu Veiklība. Tad nu veiklība ir ne vienmēr tanī, ka tirgonis visu dienu skraida turpu šurpu un spēj apkalpot 100 cilvēku intereses. Vēl ir arī jasaoz vai ir vērts tērēt laiku?Bieži sanāk tukša muldēšana no kurām jāturas ir tālāk. Tomēr nevienu nekad nedrīkst pasūtīt, kā vien ir jāizjūt pašiem cilvēka būtība. Kurš būs īstais pircējs to nekad nevar īsti uzminēt, bet cilvēkiem ir dota mēle, lai locītu valodu. Tā arī kustās S veidigi, kas krieviski ar ir Ja +Z+Ki. Ja no tā paša pirmā vārda salikuma Jānis. Tad nu kādu dienu vācu kompānijas Semenis pārstāvji pasludina, ka labākajam mobilo telefonu pārdevējam Latvijā tiks piešķirts tūrisma brauciens uz jebkuru pasaules izvēlēto valsti. Tikai kompānija braucienam piešķir 1000 lati, ja gribi dārgāku braucienu, tad liec klāt un brauc! Nu ja? Šajās dienās zināt kāres pēc ieeju pakestaniesu kebabnika, bet viņi tikai in english languege. Tad nu pat vietējā ciemā ielas uzraksti vidus dialektā un in english languege. Tieši tur no kurienes jaunieši dodas pēc mācībām viņiem ir jāredz fakts, ka divu valdība ir norma. Nu i tie latvieši protestē pie tiem pakestaniesu kebabnikiem? Nē tak! Tik rij iekšā viņu halal gaļu, kas nāk no Turcijas. Tā nu palīdz celt Turkiem labklājību. Kad pirmo dienu bij iebraucis Anglijā līdz bij lielais klaips rudzu maizes. To pieklājības pēc pasniedzu pakestanietim, kas mūs sagaidīja ar man līdzās krievu skuķi no Liepājas. Pakestaniets to postīja i iedeva postīt savam draugam, tad atgrieza man to atpakaļ. Norādīja, ka reliģija neatļauj ēst tādu maizi, ja nezin, kas tur iekšā. Nu lūk, kāda ir viņu attieksme, bet latvieši tik stuke kebabus un sprēgā pa angliski ar pakestaniesiem uzdzerot pa virsu Pepsi.

  2. maltītei sveiks! - `ano` saka:

    Bet, `ano` (riktīgi labs tev tas pavārds – runā taisni kā no apvienotajām nācijām). Ar tiem cjuiljiem (kā tev labpatīk saukt letiņus) ir tieši tāpat kā ar tevi pašu – viss ir kontekstā ar situāciju. Neteiksi taču, ka tev ir sava nacionālā virtuve, pareizs meņū un ka tu nesprēgā un šad un tad neuzdzer kam ko virsū. No tekstiem izskatās, ka tev kā vistai vislabāk patīk knābāt. Respektīvi – vislabāk garšo cjuilji. Un tu tāpat nezini, vai tas cjuilis, kā i tā gaļa kebabam, nav no pakistānas. Bet tu tik knābā.

    Apukšā pas`ties uz īstu letiņu. Ko ēd, ko ģērbj, kā dzievā, ko dzied. Tu taču īstos nemaz nezini.

    https://www.youtube.com/watch?v=sv8YyjsJZzs

  3. Nano saka:

    Ano ir vai nu medicīnsnslēdziens,vai matemātiska darbība,kad pieliek klāt. Apdāvinātība vīles plēš.Pārtiek no chuijļiem.

  4. pēc piederības saka:

    Grantiņš un Tramps,kas viņus atslēdz no sociāliem tīkliem?

    Grantiņš un Navaļnijs,kas vienu slavē,bet pret otru ir vienaldzīgs?

    Ps.Grantiņa (H-86) prasības ir plašākas un fundamentālākas kā Navaļnija.

  5. Veiksmīgais. saka:

    Potenciāli es varu kļūt Latvijas prezidents.
    Tāpēc,iedvesmots no pasaules demokratijas citadeles,es jau šodien ierosinu pret sevi mpīčmenu,un atņemu sev tiesības turpmāk piedalīties vēlēšanās.
    Piedodiet,pārdomāju.
    Lai iznestu Latvijas vārdu pasaulē vēl tālāk,es sev pēc impīčmenta piespriežu nāves sodu bez tiesībām pašapžēloties.

    Lai dzīvo Latvijas demokrātija brīvo demokrātiju saimē!
    Paldies Amerikas demokrātijas Saulei,kas mūs aicina uz jaunām demokrāijas virsotnēm!
    Nost ar nepareizām viltus ziņām.

  6. Anonīms saka:

    Nu ja! Kādam redz aizskar, ka norāda vārdu Chulis, bet, kā ir chulju īpatnība runāt un izturēties pret vārdu Latgale? Nav man daudz jānorāda, bet vien vēl šo baltu dienu ir jādzird latgaļiem nicinājums pret savu tēvu valodu. Tomēr chulji runā i po russki, i in english languege, kad vajag. Kaut visām valodām ir savi Tēvi, tad tomēr kulturologi, kas paši raksta vēstures grāmatās, ka latviešu valoda ir izveidojusies no vidus dialekta melš šodien pilnīgas pluras par latgaliešu valodu, kā dialekta paveidu. Vēl jau jādzird visādas netīrības par līšanu krieviem caurumā, bet tomēr vienmēr un visur ir jānorāda tiem, kas sevi sauc par latviešiem, ka vārds Latvija ir veidojies no vārda latgalis. Tad nu ar tie vācieši viņus sauca pa savējam, bet krievi hronikas latgaļus ar devēja par latishiem. Kurši nu nebūt nav tā pati tauta, kas ir latgali un nevajag mālēt visus ar vienu nacionālās krāsas zapti. Katram ir savi senči, tad nu sakrusrojoties viņi laulībā atstāj bērnos mantojumu. Ne tik vien no sevis, bet ar tie tūkstoši, kuri bij pirms viņiem. Kaut kādas tur septiņas paaudzes ir jāiznes, lai atkratitos no senču grēkiem, tad 8 ir jauns sākums! Nu lūk, kas ir nacionālā virtuve? Redz pusaudžu vecumā aizgāju par macekli strādāt restorānā Miezits. Tāds vietējais alus restorāns ar labu sātīgu maltīti pie alus kausa. Pa 3 rubļi varēja paēst otro porciju un uzdzert lielu kausu svaiga alus. Tomēr restorāna otrais neoficiālais variants būtu “Trjoshka”, kas ir dzīvojis tamos laikos sapratis, kas bij hahlushkas tajā restorānā. Restorāna būtība bij latviskā ēdiena stilā, bet iegriezties tanī iegriezas atpūtnieki no visas Sovietu impērijas. Katrs liek uz galda iz savas kultūras to labāko un nonācis ciemos nemeklē netīrības saimnieka mājas stūros. Ja arī ir kādas būšanas, kas nav pa manai modei, tad paklusē vai apspriež ne saimnieka priekšā. Kad dodas ciemos, tad arī ņem to labāko no savas tautas. Kas ir līdzi ceļā ņemams, kad vajag likt uz galda sev un citiem? Rupjā maize ir bijusi arī Sovietu ēdināšanā par savdabīgu atpazīstamības zīmi, kas bij iecienīts rupjmaizes zupā. Tad protams to gatavoja no krievu kigelishiem, bet tiem bij cita garša. Samos laikos lielais vairums maizes nav ēdamas, bet vakar atradu zaļajā kastē 2 lielus klaipus Lachu maizes. Nu kaprīzie!? Nezin, kā tā var izturēties? Man tes ir kara laika bērns un tādas lietas viņš nevarēja saprast, kad redzēja, kā skolā jaunieši spēlējas ar maizi to metadami viens otram virsū vai splaudidamies cauri pildspalvas turbīnām? Liela plaisa ir starp tiem cilvēkiem, kas bij augusi cauri karam un dzīvoja Sovietu laikos. Kad šodien jādzird vien tik sliktais par tiem Sovietu laikiem, tad nu ir jāpajautā, kā varēja bērēs vai kāzās svinību galdi būt pilni klāti? Šajās dienās bēres ir pārvērtušās par svinībām, bet kāzas vispār nepastāv, ja arī notiek, tad tikai fotogrāfiju dēļ. 80 tajos bērnam augot bij jāredz kāzas rados, kā tām pieklājas būt, kad sabrauc radi no visas Kurzemes i jauni, i veci. Šodien viens otra redzēt negrib un sevišķi jaunatne atļaujas runāt netīrības paši par saviem senčiem. Maize radniecīgs vārds, ko angļi iedeva kukuruzai.Ta arī viņu kultūra, bet šodien to ēst ir ne ieteicams. Ko ēd to arī izdirs. Kāpēc skatoties vācu valodas sastādītā Veltatlas kartē man jāredz, ka viņi Dienvidāfriku sauc par Sudafrika?

  7. Mahlzeit! saka:

    Mahlzeit!, `ano`.

    https://www.youtube.com/watch?v=gbtK9z-wW5Q

    Knābādams, Aitmatovu palasi.Par skalpiem. Par mankurtiem. “Un garāka par mūžu diena ilgst.“ Sarakstīja cilvēks visziedošākajos sovietu laikos. Kā tas var būt! Nu tieši tāpat var būt, kā ar tiem pilnajiem galdiem sovietu laikos. Nevar saprast, par kuriem galdiem tu. Visi galdi ir ar dažādiem kontekstiem. Vieniem tajos laikos bija pilni galdi no specgaldiem, vieniem – pēc tradīcijas, vēl citiem/ plašsiržiem – pēc netikuma: demonstrēt. Demonstrēt savu plašo sirdi. Kā vēsturnieks Karamzins apraksta – nozags kaimiņam, ja klauvēs svešinieks – bet galds būs pilns! Lai nepadomā (neviens!), ka sirde šaura. “Komu na Russi žitj horošo“?
    Es ar no sovietu laikiem. Lai kā skalpēja, godi bija jātur. Kristīja bērnu – vienīgo suķi (jēru, teļu, divus jau nedrīkstēja turēt) lika galdā. Godi bez cieminiekiem nenotika. jo cieminieks cieminiekam bija palīgs – draugs, br’\alis un rads. Un cieminiekus vajadzēja cienāt. Ar to pašu vienīgo. Līdz nākamam godam (kāzām, bērēm vai vēl kam) baroja kādu zosi, pīli, tītaru ( kam lielāks svars). Un atkal bija visi kopā. Pa starpām godiem – pietīcīgi: zupiņas (biešu, balandu, sīpolu, ķirbju, iejava), badapankūkas, zaptes – burkānu, ķirbju, brūkleņu, ābolu. Veselīgas.
    Un – kas tev tie “viņi“? Vieniem vieni “viņi“, otriem – citi “viņi“. Tāpat kā ar galdiem. Nemēri citus vienīgi ar savu mērmetru.
    Un skalpus plēš visiem un visur. Un parasti – viņi. Un tu arī – no viņiem. Skalpus ne plēs, bet noknābā.

    Un labi – ka te nav jaunatnes. Tukša tava knābāšana. Sēnalas! Veči paši zin, ko ēst, ko neēst, vai knābāt vai neknābāt tev līdzi. Bet – labu apetīti!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.