A. Priedītis. Vai latvieši kļūs pe_erastu tauta?
Sakarā ar Raiņa dzimšanas un miršanas dienas noklusēšanu, kuru bija ievērojis kulturologs- profesors A. Priedītis, ko es savukārt pārtvēru, mums iznāca sarakste. Lasītājam, kuram nav vienaldzīga mūsu tautas nākotne, tā var arī būt interesanta. Nu un nākotnes vēstures pētniekiem tā noteikti būs interesanta. Par mūsu tautas nākotni daudz uztraukties nevajag, tā būs, jo ir kas par to gādā. GĀDĀTĀJI ir tie, kuri LIETAS sauc īstajos vārdos- stāv PATIESĪBAS SARDZĒ ! www.tautastribunals.eu un tie, kuri tajā publicējas, ir šie PATIESĪBAS SARGI. Mēs, protams, neesam perfekti, jo esam tikai cilvēki,- perfekts ir tikai RADĪTĀJS.
Bet vēl, kas attiecas uz mūsu tautas nākotni: Man ir kāds pareģojums, kurā esmu iesaistīts arī es un kas piepildās punkts pēc punkta ! Turpinājumā sarakste:
A.P.> Pederastu kongresa sakarā pārlasīju 2018.gada rakstu. Manuprāt, to var pārpublicēt. Tajā iekļautie novērojumi jau ir stabila tendence ar stabiliem panākumiem; Rīga, faktiski visa Latvija ir pārklāta ar pederastiju.Nākas atcerēties cilvēces noteiktu vēsturisko pieredzi. Nākas atcerēties valsts galvaspilsētas auras ietekmi uz visu valsti. Galvaspilsētas vērtības un normas vienmēr funkcionē visas valsts mērogā. Masu komunikācijas līdzekļi ir galvaspilsētā, un daudzi no tiem jau agrāk bija pederastu pārvaldījumā, sākot ar “Delfiem”, Streipu TV utt. Rīgas pederastu jaunā maiņa faktiski ir zināms turpinājums kultūrnācijas deģenerācijā. Praidi un to apmeklētāju skaita pieaugums katru vasaru arī ir Rīgas prioritāte un lepnums. Pederastijas, pervesijas senas citadeles Rīgā ir “Satori”, “Rīgas Laiks”. Pederastija, pedofīlija politiķu kloākā smirdēja jau 90.gadu sākumā. Skat.: https://tvriga.com/sabiedriba/427-vai-latviesi-klus-pederastu-tauta. Es pārpublicēju savā FB.
L.G.> Pederastu tēma mani nekad sevišķi nav interesējusi, jo cīnīties ar viņiem ir bezjēdzīgi, tāpēc ka: viņi ir dzimuši, dzimst un arī dzims. Tā ir cīņa, kura nekad nav uzvarama, bet nezināju, ka šī sērga ir tik plaši izplatījusies Latvijā. Rīgas vēlēšanas patiešām liekas jocīgas. Raksts, protams, ļoti interesants un pat ar nākotnes vīziju. Vai drīkstu to publicēt ar šeit Jūsu rakstīto ieteikumu un mazu manu ievadu ?
A.P.> Paldies par idejas atbalstīšanu! Variet izmantot manu vēstuli; protams, variet pievienot ievadu. Tēma ir riebīga! Tā tagad ir “baltās” rases pagrimuma organiska sastāvdaļa. Šī tēma ietilpst globālo sociālo problēmu analītikā. Zinu, kas notiek Rietumu civilizācijā. Latvijā patiesībā līdz šim nebija tik slikts stāvoklis, salīdzinot ar Rietumeiropas zemēm, kur antihumānā likumdošana jau tālu tikusi. Taču pret 29.augusta vēlēšanu rezultātu Rīgā ir jāizturas ļoti nopietni, jo pederasti uzvarēja; kā sapratu no informācijas par šodienas kongresu, pederasti ar saviem faniem ir milzīgā pacēlumā, viņos ir varas apziņa, apziņa, ka viņiem ir tiesības valdīt, būt Latvijas sabiedrības avangardā. Pie tam neviens politiskais spēks, neviena inteliģences grupa nevēršas pret viņiem radikāli nosodoši. Arī Raiņa noklusēšanu var skaidrot ar jaunatnes kolosālo pagrimumu un tajā skaitā pederastijas attīstību.
14.09.20
Vai latvieši kļūs pe_erastu tauta?
Detaļas Autors captain Kategorija: Sabiedrība Publicēts 11 Jūnijs 2018 Skatīts: 2850
Arturs Priedītis. #EsbijupieOrigo
Tas pagaidām nav retorisks jautājums. Taču dotais jautājums nav viena cilvēka kaprīze, iedoma, hipotēze.
Jautājums „Vai latvieši kļūs pederastu tauta” sakņojas dzīves realitātē. Turklāt vispusīgā realitātē un dziļā realitātē. Faktiski tik vispusīgā realitātē un tik dziļā realitātē, ka vispusīgāka un dziļāka tā vairs nevar būt. Tāpēc visai drīz jautājums „Vai latvieši kļūs pederastu tauta” būs retorisks jautājums. Par to liecina perversie notikumi 2018.gadā. Ne tikai praida gājiens 9.jūnijā, bet arī citi pederastu pasākumi.*
Lai tautu varētu uzskatīt par pederastu tautu un tautas pašapziņā nostiprinātos priekšstats par pederastijas identitāti, nepieciešami noteikti kvantitatīvie nosacījumi. Mūsdienu sociālajās zinātnēs ir teorija par maģiskiem 15-16 procentiem. Izrādās, tautas veidolu radikāli izmaina noteikta apjoma sociālais svešķermenis. Piemēram, ja tautā ieplūst 15-16% procenti kādas citas tautas pārstāvji (migranti), tad dotā tauta būtiski izmainās un zaudē sākotnējo identitāti. Ja latviešu aprindās būs 15-16% pederastu, tad var nākties atzīt latviešus kā pederastu tautu. Pederastija sāks dominēt tautas garā.
Homoseksuālisms ir bioloģiskā īpatnība, bet nevis sociālā īpatnība. Homoseksuālisms ir iedzimta nelaime. Tā ir sastopama katrā tautā. Pederastu apjoms katrā tautā ir savādāks. Tautas pārstāvju kopskaitā pederasti mēdz būt no 2% līdz 13%. Tā uzskata zinātnieki.
Tātad pat tajā gadījumā, ja pederastu skaits tautā ir maksimālie 13%, attiecīgā tauta nepārveidojas pederastu tautā, jo vēl nav sasniegti maģiskie 15-16%. Tomēr priecāties nav ieteicams.
Mūsdienu pederastu kontingentā obligāti ir jāiekļauj arī jūsmotāji. Latvijā jūsmotāju apjoms ir milzīgs. Tas noteikti ir lielāks par fiziski slimo pederastu apjomu. Latvijā pederastu „draugi” ir visur – parlamentā, valdībā, valsts iestādēs, pašvaldībās, medijos, politiskajās partijās, izglītības iestādēs, muzejos, mākslas galerijās, sabiedriskajās organizācijās, kultūras centros, firmās, baznīcās. Cimdiņveidīgo jūsmotāju jūra ir LU akadēmiskajās aprindās , karstasinīgi „pētot” genderismu, seksismu, feminismu. Kloāka „Satori” apvieno t.s. radošās jaunatnes jūsmotāju jūru. Bez pārspīlējuma var atzīt, ka pašlaik Latvijā pederastu un jūsmotāju apjoms pārsniedz maģiskos 15-16 procentus. Visnegaidītākais ir tas, ka 9.jūnijā kopā ar pederastiem gājienā devās bērni, kurus kaut kādi mežonīgi aprobežoti vecāki pieradina dzīvot perversā vidē.
Katru sociālo procesu ietekmē ārējie apstākļi un iekšējie apstākļi. To ir jāņem vērā, saskaroties ar jautājumu „Vai latviešu tauta kļūs pederastu tauta”.
Ārējie apstākļi ir ļoti nelabvēlīgi. Vispārzināma ir „baltas” rases inteliģences degradācija un deģenerācija. Šajos procesos ietilpst pederastu karagājiens, gūstot vienu uzvaru pēc otras uzvaras Eiropas valstu likumdošanā. Latviešu pederasti un jūsmotāji mērķtiecīgi izmanto ārējos apstākļus savas nenormālās identitātes demagoģiskajā argumentācijā. Latvijas pederastu zvaigzne Kristīne Garina ir Eiropas praidu organizāciju asociācijas prezidente. Tātad Latvija jau ir zināms Eiropas līmeņa organizatoriskais centrs homoseksuālisma karagājienā. 2015.gadā Rīgā notika Eiropas pederastu svarīgākais pasākums „EiroPride2015”.
Iekšējie apstākļi ir vēl nelabvēlīgāki nekā ārējie apstākļi. Latviju ir pametusi tautas vērtīgākā daļa. Latvijā valda noziegumu brīvība. Latvijas valdošā kliķe un varas inteliģence domā tikai par zagšanu. Latviešu varas inteliģence ir pilnīgi sapuvusi. Latvijas valdībā jau ir pederasts. Pederasta māte ir bijusi Valsts prezidente. Tautas griba pretoties pederastu un jūsmotāju akcijām ir nulles pakāpē. Šī gada praida organizētāji oficiālajā pieteikumā solīja apmēram 2000 dalībnieku piedalīšanos, toties fonds „Stop imigrācijai” solīja tikai apmēram 50 cilvēku līdzdalību protesta mītiņā pret praidu. Ne velti „Delfi” žurnāliste Laura Dzērve pirms pederastu gājiena jūsmoja par pederastu skaita ievērojamo palielināšanos, bet „savukārt aktīvo protestētāju rindas rukušas”. Latviešu pederastu leksikā izsakoties, „konservatīvā sabiedrība” pie mums ir niecīga. Šogad pederastu gājienā esot piedalījušies apmēram 8000 cilvēku. Tā saka akcijas organizētāji. Priekš mazās latviešu tautas tas ir draudīgi liels skaits.
Taču pats trakākais ir sekojošais. Latvijā pašlaik pederastu karagājiens ir ieguvis kompleksu vērienu. Tas ir ļoti nepatīkami, un sociāli ļoti bīstami. Latvijā pederastiem ir izdevies iefiltrēties tautas dzīves visos svarīgākajos segmentos – politikā, ideoloģijā, valsts administrācijā, izglītībā, zinātnē, garīgajā kultūrā, reliģijā, ekonomikā, masu komunikācijā.
Latviešu tautas nākotne no pederastijas identitātes viedokļa lielā mērā izšķirsies parlamenta vēlēšanās 6.oktobrī. Latvijā tagad ir izveidojusies jauna politiskā situācija. Latvijā tagad ir vairākas pederastu partijas, kuras alkst uzvarēt vēlēšanās. 2018.gada 9.jūnijā pederastu un zirgābolu gājienā pirmo reizi kā organizētas grupas piedalījās trīs politiskās partijas: 1) „Attīstībai/Par!”, 2) „Progresīvie” un 3) „Vienotība”. Pēc gājiena Praida parkā (tā tagad ir jāapsaukā ar pederastu fekālijām apkaunoto Vērmanes dārzu) katra partija savā informācijas teltī uzrunāja „tautu”. 2018.gada 8.jūnijā tika publicēta ziņa par „Saskaņas” līdzdalību geju tiesību lobēšanā Eiropas institūcijās.
Ja elektorāts 6.oktobrī nobalsos par pederastu partijām, tad latviešu tauta paātrināti virzīsies uz jauno sociālo identitāti – pederastu tauta. Valdībā vairs nebūs tikai viens cilvēces atkritums. Visa valdība sastāvēs no pederastiem un viņu „drēģeriem”. Pederasti ir ļoti konsolidēti eksemplāri. Pederastu vidē izplēn latviešu savstarpējais naidīgums, nesaticība, skaudīgums. Pederasti savā starpā nestrīdēsies par ministru portfeļiem. Būs tikai viens ministra kanditāta kritērijs – nav vai ir pederasts. Atbalstīs tikai pederastus. Ja tiks izveidota pederastu valdība, tad latviešu tautu tūlīt nāksies atzīt par pederastu tautu.
Pederastijas un dažādu perversiju propaganda jau daudzus gadus ir Latvijas publiskās telpas neatņemama sastāvdaļa. Latviešu tauta ir pamatīgi saindēta ar homoseksuālisma un perversā postmodernisma ideoloģiju. Ja tas tā nebūtu, tad Latvijā pašlaik nebūtu tik liels jūsmotāju skaits. Tāds interneta resurss kā „Delfi” ir tipisks pederastu resurss. Praidam par godu „Delfi” publicēja divus „ievadrakstus”. To autori ir pederastu „ideologi” Ingmārs Freimanis un Raivis Zeltīts. Freimaņa murgojumu „Delfi” pārpublicēja no „Satori”. Kurš viņiem to lika darīt? Vai šo ideoloģiski nodevīgo soli veicināja tikai pederastu slavenā konsolidācija jeb bija rīkojums „no sponsoriem”?
Par „Satori” vispār nav vērts atgādināt. „Satori” ir ārprātīgi smirdīga bedre un pederastu (arī praida) ideoloģiskā stute. Pirms praida galvenajiem pasākumiem „Satori” bija perversu tekstu bums. Praidā „Satori” piedalījās ar devīzi „Kultūra dodas praidā”. Protams, nav domāta tikai pederastu „kultūra”. Domāta ir latviešu kultūra, kura mīļi apkampjas ar praidu. „Satori” kadri sevi uzskata par mūsdienu latviešu kultūras guru un virzošo spēku. Atbilstoši „satoristu” pozīcijai, latviešu garīgā kultūra jau ir pederastu tautas garīgā kultūra.
Ideoloģiskajai zombēšanai bija veltītas izdarības praida galvenajā nedēļā no 4.jūnija līdz 10.jūnijam. Starp citu, 10.jūnijā pederasti dienu plānoja sākt ar dievkalpojumu Rīgas svētā Pestītāja anglikāņu baznīcā.
Interesanti, kāpēc pederastus atbalstīja Nacionālā bibliotēka, kur 7.jūnijā notika konference „Homoseksuāļu stāstījumi Eiropas kultūrās”? Kāpēc pederastus atbalstīja Gētes institūts? Ko teiktu Gēte par 7.jūnija „Baltijas dažādības biznesa forumu”? Kāpēc Rīgas domē tika atbalstīti pederastu visi pieteiktie pasākumi? Par to lepni paziņoja Uģis Vidavskis. Kāpēc Rīgas dome neatbalstīja VL-TB/LNNK prasību nepieļaut pederastu gājienu pilsētas centrā? Vai Rīgas domes darbiniekiem ir kaut kāda īpaša brālība ar pederastu apvienību „Mozaīka” un tās barvežiem Kasparu Zālīti, Lindu Freimani, Kristīni Garinu?
Neapšaubāmi, praids neiztika bez pederastu „mekas” Kaņepes kultūras centra, Laikmetīgās mākslas centra, Rīgas Stradiņa universitātes studentu medija „Skaļāk”, kultūras centra „Sudrabs”, kur bija izstāde „Varavīksnes cilvēki”. Pasākumos uzstājās pederastijas patrioti Tālivaldis Kronbergs, Didzis Kukainis, Elīna Treikule, Inga Gaile, Elīna Geide, Kārlis Vērdiņš, Rita Ruduša.
Latviešu pederasti ir iekarojuši Eiropu. Viņi ir praidu organizēšanas Eiropas līmeņa speciālisti. Tas ir patīkami. Vismaz vienā jomā neesam Eiropas pakaļgalā. Taču tagad vēl patīkamāk ir zināt, ka 2018.gadā ir sasniegts pasaules līmenis. Mūsu pederasti izšļāca kaut ko tādu, ko līdz šim pasaulē neviens nebija izšļācis. Tiekamies ar unikāli zemisku izšļācienu. Proti, latviešu pederasti praidu velta LR 100 gadu jubilejai. Pederastu kolektīvo lēmumu Dieva apskādētais Ingmārs Freimanis saviem vārdiem „Satori” un „Delfos” formulē šādi: „praida rīkošana Rīgā ir patiešām laba dāvana Latvijas simtgadē”.
Uz Zemes tādu unikāli zemisku dāvanu neviens nav pasniedzis savai valstij. Esmu svēti pārliecināts, ka cilvēces vēsturē latviešu pederasti pirmie valsts jubilejai velta pederastijas kroplības. Tāda dāvana ir tas pats, ja LR jubilejā uzdāvinātu milzīgu cisternu ar vircu un to no cisternas izlaistu pie Bruņinieku nama parādes durvīm Mūrnieces jubilejas runas laikā. Var būt arī citas asociācijas. Nav izslēgts, ka šogad 18.novembrī Saeimas jubilejas sēdē runu teiks Latvijas parlamenta jaunā priekšsēdētāja Kristīne Garina.
Atkārtoju, pederastu izšļāciens ir unikāli zemisks. Tas ir spējīgs stimulēt vispretīgākās asociācijas. Turpretī mūsu pederastiem tāda dāvana acīmredzot „kalpo par masturbēšanas materiālu”, par ko raksta minētais Dieva apskādētais puisis.
*Jēdzienus „pederasts/pederasti” un „pederastija” lietoju plašākā nozīmē bez diferenciācijas gejos, lesbietēs, biseksuāļos, transseksuāļos. Vārdu sakot, visu šķirņu antropoloģiskās anomālijas tiek apvienotas zem viena leksiskā jumta. Savukārt pederastu „draugus” (tā pederasti dēvē savus atbalstītājus) aplaimoju ar vārdu „jūsmotāji”.
Nākas ievērot zināmas bailes lietot vārdus “pederasts” un “pederastija”. Acīmredzot bailes izraisa nepamatots viedoklis par abu minēto vārdu neiederību literārajā valodā. Cilvēki domā, ka abi vārdi ietilpst necenzētajā leksikā un tāpēc tos nav vēlams lietot literārajā valodā. Tas ir maldīgs viedoklis, un abus vārdus var lietot droši, leksiski precīzi raksturojot attiecīgās parādības. Abi vārdi ir svešvārdi. Vārds “pederasts” ir cēlies no grieķu “paiderastēs”, apzīmējot homoseksuālu vīrieti – vīrieti, kam ir dzimumsakari ar vīriešiem, zēniem. Savukārt vārds “pederastija” arī ir cēlies no grieķu “paiderastia”, apzīmējot seksuālu novirzi – vīrieša dzimumsakarus ar vīrieti, zēnu. Latviešu valodā nav abu svešvārdu latviskojumi. Tā nav unikāla situācija. Latviešu valodā nav daudzu svešvārdu latviskojumi. To var dažādi izskaidrot. Viens izskaidrojums ir saistāms ar tautas vajadzību vai nevajadzību izdomāt savā nacionālajā valodā vārdu kādai parādībai. Iespējams, baltu ciltīm, latviešu tautai nav bijusi vajadzība savā valodā apzīmēt pederastus un pederastiju. Nerātnajās tautasdziesmās ir seksa poetizēti motīvi, taču nav sastopama pederastijas poetizācija. Vismaz šobrīd neatceros, ka nerātnās tautasdziesmas būtu veltītas pederastijai.
.
.
.
Admins
Labs komentārs.
Latvieši, mūsu senči ar tādām netiklībām nenodarbojās un tāpēc jau arī trūkst šīs darbības latviskais VĀRDS !
Jaunsudrabiņš savos darbos ir lietojis tagad noniecinātus vārdus “žīdi” un “čigāni”. Ir pieminēti arī dażādi īpatņi, piemēram, sieviete, kas ģērbās kā vīrietis, pīpēja un darīja vīriešu darbus – ara zemi utt. Arī vīrietis, tāds pavārgs, kas sēdēja mājās un adīja. Bet viņi bija vientuļi un neuzbāzās citiem.
Tagad nevajag nemaz apsmiet vai apsaukāt īpatņus. Pietiek ar to, ja pavaicā, kāpēc gan ir jāpopularizē tāds dzīves veids, jāuzmācas ar to tiem, kas tādi nav. Par to vien var dabūt vajāšanu. Piemēram, jūs var uzaicināt uz televīziju un par jums izņirgāties, ja iesiet. Jums var mest pastkastītē preses izdevumus ar jūsu karikatūrām. Jums var pat noklausīties dzīvokli un noklausītos teikumus atkārtot medijos… Jums var piedāvāt palīdzēt izveidot internetā savu blogu, un komentāros jūs izsmiet. Ir daudz veidu, kā iedarboties, un jūs pat nesapratīsiet, vai tie ir homoseksuālisti, vai tie ir vecie čekisti vai viņu pēcnācēji, jo tie kopā darbojas medijos un kultūrā . Un viņi uzskata par saviem naidniekiem nacionālistus, kas negrib, lai tauta ietu zudībā.
Viņi grib, lai jūs būtu toleranti pret visiem imigrantiem, arī citiem tautas nīcinātājiem…
Iekopēts no kāda raksta.
Pēdējās Latvijas Republikas Uzņēmuma reģistra publiski pieejamās konsultatīvās padomes sēdes protokolā redzams, ka sēdē dalībnieka statusā piedalās respektabli juristi ‒ pazīstami civiltiesību un krimināltiesību eksperti kā zvērināts advokāts Jānis Kārkliņš, Latvijas Juristu biedrības priekšsēdētājs Aivars Borovkovs, bijušais valsts galvenais notārs Ringolds Balodis, Latvijas Krimināllietu advokātu biedrības pārstāvis Aldis Alliks. UR pārstāvējusi G. Paidere un S. Karelis. Kā eksperti sēdē pieaicināti trīs Tieslietu ministrijas pārstāvji un Latvijas Universitātes Juridiskās fakultātes Civiltiesisko zinātņu katedras docents Erlens Kalniņš.
Lai arī protokolā norādīts, ka sēdi vada G. Paidere, redzams, ka galvenais runātājs un UR interešu paudējs bijis iestādes faktiskais vadītājs S. Karelis. Sēdi protokolējis S. Kareļa pakļautībā esošās UR juridiskās nodaļas jurists.
Kur vien skaties, arī KNAB Konsultatīvā padomē un citās ar valsti saistītās organizācijās darbojas čekists Aivars Borovkovs, kā arī Andra Grūtupa birojā izaudzinātais Aldis Alliks. Vai vēl viņi nav apnikuši, la ielien kā utis visur?
atslodzei
https://www.youtube.com/watch?v=n4C_qHFEZkw
Bez bērna laišanas pasaulē,koka iestādīšanas, odzes nosišanas,latvietim,vērtīga muža nodzīvošanai ,ar odzi jābūt par maz .
Dzīvosim pilnvērtigu dzīvi !
Nu bijusi šī lieta ir visos laikos, ko nu protams ne slavē neviena tauta, bet to pedorastizaciju aktīvi sāka jau kultivēt masās 80 tajos, kad uz skatuves parādās visādi ērmi, kā Gvido Linga sieviešu zeķu bikses un Zigfrīds Muktupavels ar krustiņu ausis. Tad vēl bij meitenēm topā Aigars Gravers un skolā sāka parādīties zēni ar gredzeniem ausis. Tad vēl protams jaunatni dreseja, bet tagad jaunatne sevi izliek uz pārdošanu.