V. Freimantāls. Knuta Skujenieka dīvainā uzvedība

K. Skujenieka „varoņstāsts“ !(labāk būtu paklusējis)

Mani izbrīnīja Knuta Skujenieka attieksme, kad uzaicināju viņu pie sevis mājās un izstāstīju par Rīgas Latviešu Biedrības iznīcināšanu 1993. gada 18. februāra naktī un likumīgo 1938. gada statūtu aizliegšanu Māmuļā !

Viņš momentāli palika „UZVILKTS“ un nesaprotami nervozs !

Kad es teicu, ka RLB ir NOZĪMĪGĀKĀ, SVARĪGĀKĀ latviešu tikšanās vieta – vieta, kur ikviens latvietis ir laipni aicināts (Lai strādātu bezmaksas darbu tautas labā) – viņš visdziļākajā nepatikā pārtrauca sarunu, likdams saprast, ka par šo tēmu vispār vairs tālāk nerunās (Un to viņš teica ar tik dziļu nepatiku, ka biju spiests pārtraukt sarunu par notikušo VANDĀLISMA un TERORA aktu 1993. gada 18. februāra naktī) !

Paliku dziļā nesapratnē par viņa nostāju(Vai viņš ir noskaņots par RLB darbību, vai pret) !

Tā, meklējot sev sabiedroto Knuta Skujenieka populārajā, latvietiskajā personā – antikomunistiski noskaņotā – disidenta PERSONĀ, to neatradu ! Viņš ar riebumu izteica nosodījumu un nicinošu attieksmi vispār pret „MĀMUĻU“.

Līdz šai dienai lauzu galvu par to, ko tas īsti nozīmēja ?

Vai viņš nosoda komunistu un čekistu, brutāli pārņemto, „Māmuļu“ kā pretlatvisku un vērā vairs neņemamu tagad – pēc 1993. gada 18. februāra nakts, jebšu viņš tāpat kā Juris Lapinskis ar savu ĪGNUMU pauž pilnīgu ignoranci latviešu biedrībām ka tādām ?

Patiešām man ir dziļa neizpratne par Jura Lapinska aizvainojošo nevērību pret Rīgas Latviešu Biedrības nozīmi katra latvieša dzīvē !

Aivaru Andersonu vēl varu saprast – viņš atrunājās vienmēr vienādi : „Saprotiet, tā nav mūsu valsts“ ! Tā likdams saprast, ka komunisti un čekisti imitē latviskumu un likumību, bet patiesībā iznīdē latviskumu un kājām bradā likumību Latvijā.

Kādus gadus atpakaļ zvanīju Knutam Skujeniekam, lūdzot, lai viņš uzraksta vārdus dziesmai par šodienas, komunistu un čekistu pārvaldīto, viltus Latviju !

Jo spēcīga dzeja var salauzt pastāvošo inertumu tautā un bezcerību ! Viņš man atbildēja, lai meklēju kaut ko viņa vecajos dzejoļos, jo tagad viņš vairs neesot spējīgs uzrakstīt tā kā senāk(Gadi un radošo spēku izsīkums) !

Tur pat Salaspilī dzīvojošais komponists Viktors Pizāns, daudzus viņa dzejoļus pataisījis par labām dziesmām !

Sazvanījos ar komponistu Pizānu, kurš vada Baložu kultūras nama vokālo sieviešu ansambli un viņš apsolīja labai, patriotiskai dzejai „uzlikt meldiņu“ !

Doma par patriotiskas šolaiku dziesmas nepieciešamību mani neatstāj ne uz mirkli !

Aizgāju pie Ulda Stabulnieka uz mājām, bet viņš mani nelaida iekšā dzīvoklī, jo bija jau ļoti slims ! Pat viņa lielās melnās veclaiku klavieres bija izliktas kopējā koridorā , šķiet 4. stāvā Mākslinieku mājā Āgenskalna priedēs(Pretī leģendārajai kafejnīcai „Priedes“, 7. trolejbusa galapunktā). Tur ari augšējā stāvā dzīvoja komponists Kaminskis !

Tagad šo kafejnīcu komunistu nezvēri likvidē, tāpat kā jūgendstila šedevru Kalnciema ielā 2 ! Izdzimteņi posta un plosa Pārdaugavu kā tik māk !

***
Tā līdz šim man nav izdevies radīt patriotisku dziesmu par šiem tumsas un DRAUSMĪGAS vardarbības laikiem Latvijā(Ko daudzi kolaboracionistu un komunistu līdzskrējēji sauc par atjaunotās, neatkarīgas postkomunisma brīvas Latvijas laiku) !

Dziesmai ir liels spēks, milzīgs spēks, ja tā ir laicīgi radīta un tautai vajadzīga !

Tādēļ ļoti lūdzu ikvienu Tautas tribunāla lasītāju iesaistīties Helsinku 86 darbā – palīdzēt atrast vārdus(Varbūt ari melodiju), kura FOLKLORIZĒSIES un, kuru dziedot mēs pacelsim tautu pret nīsto komunistu un čekistu, 25 pēdējo gadu VARMĀCĪBU un VERDZĪBU Latvijā !

Tekstus un visu pārējo lūdzu sūtīt Linardam Grantiņam vai man – pēc adreses elvismuseumlv@gmail.com.

Mums vairs nav Māmuļas, kur pulcēties, Linardam nav mīļās Dzimtenes, kur atgriesties, tautai nav dziesmas ko dziedāt(lai sagrautu LPSR varturu korupcijas piramīdu) !

Visiem Helsinki 86 novēlu pašu labāko un „CŪKAS LAIMI“ cūkas gadā !

Pret vienotu latviešu tautu visi pasaules komunisti un čekisti ir bezspēcīgi !

Dievs, svēti Latviju – mūsu dārgo Tēviju !

04.01.19





Admina piebilde:

Kāpēc brīnīties par Juri Lapinski ?

Viņš ir krievžīds ar polisku izcelsmi.

Šie prusaki nekad nav ieredzējuši tos, kuru maizē dzīvo.

Lapinskis ir nodevis čekai simtiem latviešu un cik no tiem ir noslepkavoti, Dievs vien zina. Par mani šis čekas prusaks ir izsacījies pietiekoši, lai nerastos ne māzākās šaubas par viņu- kā zemisku čekas stukaču:

L. Grantiņš. “Tev nebūs Patiesību zaimot !” (1.turp.)

Aivars Andersons ir “Lapinska klons”, tikai ar daudz mazāku prāta devu.

Kas attiecas uz Skujenieku: Ja viņam bija tāda attieksme pret RLB, tas tikai apliecina, kuriem spēkiem viņš kalpo !

RLB latviskuma likvidēšanu pieņēma: Augstākās Padomes priekšsēdētājs Anatolijs Gorbunovs,
Ministru Padomes priekšsēdētājs Ivars Godmanis un iekšlietu ministrs Ziedonis Čevers. Visi hazāržīdi- komunisti/komjaunieši, okupācijas slepkavnieciskā režīma pārstāvji- cionisti. Visi trīs pasakaini bagāti- simtiem(latviešu tautai nozagto) miljonu īpašnieki !!!

Viņi īsteno Ciānas Gudro Protokolus dzīvē !

Knuts Skujenieks ir šī prusaku bara atšķauka !

6 Komentāri “V. Freimantāls. Knuta Skujenieka dīvainā uzvedība”

  1. vispār sagt:

    ar līdzīgu „uzvilkšanos“ no dažu, pat no „sibirijas“
    atgriezušos „tīrasiņu“ latviešu puses, esmu
    vairākas reizes sastapies.
    Vai nu ir čekas kārtīgi nobaidīti uz atlikušo dzīvi,
    vai, tā atgriešanās, bija zināma samaksa.
    Literāts, varbūt, baidās, ka netiks nekad publicēts….
    Domāju, ka vajag onku likt mierā, lai pats, lēnā
    garā, tiek skaidrībā ar savu sirdsapziņu …

  2. Valdis Freimantāls sagt:

    Paldies „vispār“!

    Labi pateici!

    Tas ir kaut kā jāapzīmē – tas latviešu izteiktais APOLITISKUMS, kad skaidri jāpasaka savs viedoklis par LATVISKĀM hipervētrībām!

    Ārkārtīgi daudzi „ieraujās sevī“, samulst, maina tēmu, apraujās, sāk nervozēt, sašūt, kliedz, „uzvelkās“, kļūst nevaļīgi, paliek īgni, paliek rupji- baidās no provokācijas pret viņiem!

    Šim latviešu uzvedības fenomenam jādod kāds trāpīgs apzīmējums ! (Varbūt to varam saukt par „Uzmanības vairogu“?) Vai „Ielien bruņās“? Vai „Nekontrolējamas bailes“? Vai „Iziet no sarunas“? Vai „Suņa sakosts“?

    Palīdziet radīt apzīmējumu šādām situācijam! (Būšu pateicīgs!)

    Gaidu komentārus!

  3. to Valdis Freimantāls
    Es to sauktu par stukača, verga dvēseles vai ņergu sindromu. Vēl viena versija – bezmugurkaulnieka sindroms, no kā var atvasināties līdz, piemēram, vējarādītāja sindromam. Šis pēdējais arī šķiet vispiemērotākais, ienāca prātā, rakstot šo komentāru. Varam ilgi diskutēt par to, kā šis sindroms latviešos gadu simtiem ieaudzināts, iezīdīts burtiski ar mātes pienu, taču galvenais, par ko jārunā, manuprāt, ka tautai ar šo sindromu nākotne ir visai bēdīga. Var jau būt, ka kaut kur kļūdos, bet par šo fenomenu rakstīju jau pirms vairāk nekā gada:
    https://www.acgarni.com/single-post/2017/10/17/Atdosim-Latvijai-tās-dvēseli
    .
    .
    .
    Admins
    Droši var sacīt, Bērziņa kungs, ka maldāties par visiem 100%, kas attiecas uz latviešiem un „iezīsto pienu“… .
    Lai kaut ko tādu sacītu, būtu tomēr lietderīgi paskatīties, cik liels „sindroms“ ir ctām tautām… .
    Un, vai tad nebūs tā, ka atrodamies pašā apakšā ?
    Vai nevarētu būt tā, ka Bērziņa kungs runā caur savas dvēseles prizmu ?

  4. kā esam būvēti sagt:

    PABAILĪGIE.

    Kuriem pašsaglābāšanās INSTINKTS ņem virsroku pār visu.

    Tādi ir visā dzīvajā radībā.
    Piens(nefilozofiskajā nozīmē) ir fizioloģiska substance sugas saglabāšanai, kas var uzturēt dzīvību, bet nenosaka uzvedības modeli.
    Tad jau citas zīdītājas izbarots pēcnācējs būtu ar CITU uzvedību…

    Izeja – tikai UZMANĪTIES no tādu kompānijas.
    Ja tādi sāk dominēt – nolikt pie vietas sabiedrībā !

    Godmanni, kalvīši, āboltiņas, viņķeles – allaž centīsies uzpeldēt…

  5. tu saki? sagt:

    „kā esam būvēti„? Tas ir tik naivi (ja ne arhaiski), ko Jūs tagad pateicāt. „piens..nenosaka uzvedības modeli„, „citas zīdītājas izbarots pēcnācājs tad jau būtu ar CITU uzvedību„, „ja tādi sāk dominēt – nolikt pie vietas„, „UZMANĪTIES no tādas kompānijas„.
    Tas viss patiesi jau ir sena vēsture. Un realitātē notiek otrādi. „Pie vietas„ jau nolikti tie, kuri centās nolikt pie vietas visu rangu izstrebiķeļus. Kur ir Rietuma, jaundibinātā Latvijas Latviešu biedrība, Ansis Bērziņš, labie.lv, kuri tiešām viesa cerības, jo šķita – ir vēl drosmīgie (ar to negribu teikt, ka viņi vairs nav drosmīgi)? Nedomāju arī, ka tas, ka viņus izdzen no valsts vai iedzen stūrī, ir „nolikti pie vietas„ – iznīcināti. Bet „nolikti pie vietas„ tādā nozīmē, ka palikusī dzīvā tautas daļa pazaudē pilnīgi jebkādu cerību uz aizstāvību, taisnību vai, kā še min, – tiesiskumu.
    Iznīcinātājiem sen jau ir citi ieroči, cits arsenāls iznīcināšanai – nolikšanai pie vietas, ģenētiku, farmāciju, politoloģiju, manipulatīvo ideoloģiju – ģenderismu ieskaitot. Un ne jau epizodiski, bet sistemātiski un sistēmiski, no pirmsdzimšanas, piedzimšanas utt. sākot.
    Sen jau ar hormonālajiem pretapaugļošanās līdzekļiem, potēm, izmēģinājuma zālēm, mākslīgajiem pieniem utt. dzimst citas paaudzes ar citiem uzvedības modeļiem, un sen jau šo paaudžu zīdītājas ar citiem uzvedības modeļiem rada atkal citus citas uzvedības modeļus. Ja tā nebūtu, vai mēs dzīvotu kā dzīvojam: kā aunu bars, kas nespēj ne valdību izveidot, ne valsti vadīt, ne izglītot, ne izglītoties, pat ne darbu darīt, bet izlikties, ka dara.

  6. kā esam būvēti sagt:

    Paldies par apgaismošanu un slepenajiem vērtīgajiem faktiem !

    Vairāk tā nedarīšu !

Atbildēt